..Dal’ nocas p'jan tetura ili je mozda zaspao tek ili u svojoj pijanoj
glavi priprema neki novi come back
..

Četiri posta je malo-premalo za jedan odličan avgust, ali godišnji je godišnji, a kako sam zanatski vezan za konfljutere, onda mi se na svako približavanje istom u vrijeme koje se zove “godišnji” pali neka crvena lampica, fata me kriza, i namah se otkučim.

Ne bijah škrt na riječima, nafuran, nešto puno više zaljubljen nego sam to inače, nego jednostavno bijah na godišnjem. Sad je sve to prošlo. Ja bih rado odvrtio sat na nekih mjesec dana unazad, ali takvu mašinu nam Ajnštajn nije uspio podariti prije nego su mu se brci opustili za sva vremena.

Prošlo je onih “dijasporskih” mjesec dana i sad je opet sve isto. Ili barem od sutra.

Tek sam prije nekih sat vremena stigao nazad u Beč, pa sad jedva čekam da se uhorizontalim. Zato, podrobnije pričice, nove i stare, nakon regeneracije.

zlimfur
Bivši odbojkaš, informatičar, radio-amater, samozvani zajebant, putnik i dijasporaš.

4 komentara

Komentariši