2000

Nije kao Orvelova 1984, ali je blizu. Ali ne, necu palamuditi (gdje je onaj forumas koga interesuju nove bosanske rijeci, mislim da je rijec palamuditi idealna za njegovu zbirku) o godinama i sta nam donose, nego me zbog mog obecanja interesuje, ko je bio 2000-ti sretni dobitnik?

Jos davno, u doba gerila marketinga sam obecao sprziti soundtracks sjebanog dana 2000-tom posjetiocu, pa bi sad rado da ispunim obecanje. U slucaju da se niko ne javi (sa odgovarajucim dokazima), pomjericemo akciju i na 3000-tog posjetioca i nadati se da ce CD zavrsiti u rukama zakonskog vlasnika.

Do tada, citajte, pisite, komentarisite.

zlimfur
Bivši odbojkaš, informatičar, radio-amater, samozvani zajebant, putnik i dijasporaš.

4 komentara

  1. 3 i po je ok.. ovo je naravno moja licna subjektivna nota.. ja bi prije reko da sam patrijarhovu jesen predobro ocijenio, jer me je dosadjivala djelimicno.. a svjetski kriticari ce reci kako je to veliko djelo velikog pisca..

    koljivo osim djoniranog kraja ima skroz tecnu i citljivu pricu.. tematika je sudbina puno nasih sunarodnjaka, pa je i zbog tog zanimljivo.. u svakom slucaju, ostajem pri tri i po.. 😉

Komentariši